AVACS Live Chat
About the Website


Welcome to the website AVACS Live Chat. This website was created to help users Iranian and foreign. To take full advantage of the website in the Register because some content for members. I hope to eventually use this Web site Created with Nick: MB.Galaxy.0632 User ID: 1678503

AVACS Live Chat

Website Translator


شارژ آسان تلفن همراه


AVACS Live Chat

User Information

Sign Up


نام کاربری
رمز عبور

Forgot your Password ?

AVACS Live Chat

Quick Register

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

AVACS Live Chat

Survey

What is your opinion of the Application AVACS Live Chat and Website


AVACS Live Chat

Statistics Content

All Posts : 145
Number of Comments : 13
AVACS Live Chat

Users Statistic

Online : 1
Number of Members : 37

Users Online


AVACS Live Chat

Viewers Statistics

Visitors today :
Users Yesterday :
This Week :
Month :
Hits Year :
Total Views :
AVACS Live Chat AVACS Live Chat
Threads
AVACS Live Chat
AVACS Live Chat

Newsletters

To get latest news, updates an notification of our newsletter or websites please sign up with us



AVACS Live Chat AVACS Live Chat AVACS Live Chat AVACS Live Chat
Authors



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 145
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


AVACS Live Chat
This Website is to help and Educate Iranian and Foreign Users AVACS




 سلام دوستان عزیز متاسفانه باز هم تو آواکس مشاهده کردم که تعدادی به فروش آموزش ها و برنامه ها می کنند . از جمله گرفتن پورس در قبال تغییر ایجاد کردن در آواکس . به علاوه خیلی از شما از من درخواست کردید که یک توضیح کلی درباره این کار رایج به شما بدهم در این پست قصد دارم به طور کلی این روش را برای شما واضح کنم که اصلا به چه صورتی میشود برنامه های آواکس را تغییر داد . کمی بعد از این مبنای کلی خودتان اگر تمرین کنید میتوانید آواکس های خود را به طور تخصصی تر برای خودتان شخصی سازی کنید . امیدوارم دوست داشته باشید .

مثلا عکس خودتان را بگذارید یا جاهای مختلف اسمتان را در برنامه بگذارید . لطفا این مطلب را اگه میذارید تو وبلاگتون با ذکر منبع بذارید :

» هر برنامه آواکس کلا یک سری اطلاعات هست که آنها را با فرمت های jar و apk فشرده میکنند که 1 برنامه واحد بشه .

» پس برای این که این اطلاعات را از آواکس به بیرون بریزیم تا آنها را ویرایش کنیم نیاز به برنامه winrar داریم که بیشتر کامپیوتر ها دارند .

» ابتدا روی آواکس مورد نظر راست کلیک کنید سپس روی open with کلیک میکنید حالا پنجره ای باز میشود که میگوید برنامه مورد نظر را انتخاب کنید شما روی برنامه winrar کلیک میکنید تا آواکس مورد نظر با برنامه winrar باز شود .

» حالا اطلاعات داخل آواکس را میبینید که چقدر اطلاعات در این برنامه فشرده بود .

AVACS گفتگوی زنده

» اگر میخواهید عکس هارا در آواکس تغییر دهید , عکس مورد نظر را روی descktop خود بگذارید و طراحی و نقاشی آن را انجام دهید ( دقت کنید که اندازه و فرمت عکس تغییر نکند ) حالا که عکس را تغییر دادید عکس قبلی را در برنامه حذف کنید و این را بجای آن بگذارید .

» اگر میخواهید در اطلاعات و برنامه نویسی کد های آواکس تغییر ایجاد کنید باید روی فایل مورد نظر در بین این فایل ها راست کلیک کنید و open with را بزنید و سپس روی برنامه notepad کلیک کنید حالا پنجره کد های فایل مورد نظر باز میشود .

البته کار با این کد ها برای شما به احتمال زیاد کار ساده ای نیست پس زیاد به کد ها دقت نکنید و وقت خود را تلف نکنید برای اینکه مشخصات آواکس ( اسم + سازنده و ... ) را تغییر دهید از بین این فایل ها روی پوشه META-INF کلیک کنید سپس فایل MANIFEST.MF را با Notepad باز کنید و فقط مشخصات را تغییر دهید .

 

حالا شما تغییرات را در آواکس انجام داده اید winrar را ببندید تا به طور خودکار آواکس شما ذخیره شود حالا آن را باز کنید و از تغییرات خود و آواکس شخصی خود لذت ببرید .

 نوشته شده توسط : 

PISHRO NO OF



Created with Nick: MB.Galaxy.0632 User ID: 1678503. All rights of this website and its contents belong to the AVACS Live Chat is صفحه قبل 1 صفحه بعد

AVACS Live Chat